x

Naše služby
Základní a jistě v dnešní turbulentní době důležitou službou je, že trvale hlídáme všechny změny a zákonné povinnosti u bytových družstev a společenství vlastníků a o těchto změnách informujeme pravidelně své klienty.

SPRÁVA NEMOVITOSTÍ

Administrativní a ekonomické správa nemovitostí:

  • evidence všech vlastníků, členů družstva a nájemníků,
  • výpočet a zpracování předpisu záloh, příspěvků do fondu oprav a dalších plateb,
  • evidence plateb, roční provedení vyúčtování a vypořádání přeplatků a nedoplatků,
  • mimosoudní vymáhání pohledávek a příprava podkladů pro soudní vymáhání,
  • vedení evidence nákladů na provoz nemovité věci,
  • kontrola dodavatelských faktur a kontrola jejich úhrady,
  • evidence pojistných událostí a zastupování při jejich řešení,
  • příprava podkladů na schůze a schůzky statutárního orgánu a účast na nich,
  • součinnost se statutárním orgánem v případě investičních akcí,
  • vedení a aktualizace seznamů vlastníků/členů družstev,
  • kontrola změn v katastru nemovitostí, kontrola insolvenčního rejstříku,
  • účast popřípadě vedení shromáždění a členských schůzí,
  • účast ne jednáních výboru/představenstev,
  • a další dle konkrétních potřeb.

Technická správa nemovitostí:

  • evidence hlášení stížností uživatelů bytů a nebytových prostor o poruchách, škodách a haváriích v domě,
  • zajištění údržby a oprav technologických zařízení,
  • zajištění revizí vyhrazených technických zařízení,
  • vedení evidence revizí a údržby v elektronické podobě online,
  • zajištění odečtů a rozúčtování vodoměrů a měřidel tepla,
  • zajištění výměny vodoměrů a měřidel tepla,
  • vypracování ročního harmonogramu údržby a oprav, příp. návrhu rekonstrukce a modernizace nemovitosti.

Účetní a daňová správa nemovitostí:

  • vedení účetnictví, zpracování účetní uzávěrky a vypracování daňového přiznání,
  • vypracování výroční zprávy o hospodaření včetně návrhu na rozdělení zisku nebo úhrady případné ztráty,
  • zpracování kalkulace výše družstevního nájemného (u bytových družstev) nebo příspěvku na provoz domu (u vlastníků bytů),
  • kontrola termínovaného kalendáře pro platby pojistek, daní, splátek půjček atd.